De functie van servicecoördinator
Als servicecoördinator ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Als zij een storing hebben aan hun machine krijgen ze jou aan de telefoon en help jij hen deze op te lossen. Jij weet je technische kennis haarfijn over te brengen. Daarnaast ben je regelmatig in contact met onze (internationale) leveranciers om te overleggen of om vragen te stellen waar je zelf niet uitkomt. Zo leer je zelf ook steeds nieuwe dingen!
De dag van een servicecoördinator
Jouw dag is nooit saai. Het directe contact met zowel de klanten, leveranciers en collega’s zorgen voor de nodige dynamiek en afwisseling in je werk. Daarnaast wordt jouw affiniteit met de techniek optimaal geprikkeld en kom je voor leuke uitdagingen te staan. Als de juiste service is verleend en de storing is opgelost heb jij te maken met een zeer tevreden klant.
Heb jij…
- Communicatieve vaardigheden;
- Administratieve vaardigheden;
- Engelse schrijf, spreek- en luistervaardigheden;
- Stressbestendigheid en overzicht;
- Een probleemoplossende, nauwkeurige en servicegerichte houding;
Wij bieden…
- Een afwisselende baan in de techniek;
- Een passende beloning in de vorm van salaris en andere arbeidsvoorwaarden;
- Ruimte om mee te denken over verbetering in processen;
- Een vaste aanstelling bij wederzijdse tevredenheid;
- Een groep gezellige collega’s.
Is dit de baan die bij jou past? Bel ons direct op 088 – 4000 700 of solliciteer via sollicitaties@hocap.nl. Gegarandeerd op werkdagen binnen 24 uur hoogstpersoonlijk contact.